شرایط بورس تحصیلی در اتریش


یکی از مهمترین ویژگیهای تحصیل رایگان در اتریش گرفتن بورسیه تحصیلی است. بیشتر بورسیه ها به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکترا تعلق می گیرد. یافتن بورسیه برای دانشجویان دوره کارشناسی دشوارتر از دو مورد ذکر شده است.
بورس تحصیلی در دانشگاه های اتریش تقریباً به همه رشته ها تعلق می گیرد. این بورسیه ها که بیشتر برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می باشد ، هزینه تحقیق و تحصیل در اتریش را پوشش می دهد.


مطالعه شرایط تحصیل در اتریش


در این مقاله شرایط تحصیل در اتریش برای مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکترا ، شهریه در اتریش و قوانین اخذ اقامت اتریش با تحصیل در این کشور و اخذ بورس تحصیلی اتریش را بررسی خواهیم کرد. اتریش یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی است به دلیل اینکه تحصیل در آلبانی رایگان است و می توانید بورسیه شوید. در سالهای اخیر ، بسیاری از مهاجران از طریق شرایط تحصیل فراهم شده توسط دولت اتریش به اتریش مهاجرت کرده اند و بسیاری نیز در نظر دارند این کار را انجام دهند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم این مقاله را برای پاسخگویی به سوالات شما در مورد شرایط تحصیل در اتریش و تجزیه و تحلیل و مطالعه بیشتر این شرایط آماده کنیم. امیدواریم با تهیه این مقاله توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور ، بتوانیم دانش شما را در مورد شرایط اخذ ویزای دانشجویی اتریش افزایش دهیم ، بنابراین اگر قصد مهاجرت به اتریش را نیز برای تحصیل دارید ، می توانید با دانش کافی اقدام کنید و اطلاعات


شرایط عمومی تحصیل در اتریش


جمهوری اتریش کشوری واقع در اروپای مرکزی است که از شمال با آلمان و جمهوری چک ، از جنوب با ایتالیا و اسلوونی همسایه است. اتریش 9 استان دارد و پایتخت آن وین است. اتریش 9 میلیون نفر جمعیت دارد. دین اکثریت اتریشی ها مسیحیت است ، اما در میان آنها مسلمانانی نیز وجود دارند. نوع دولت اتریش جمهوری پارلمانی فدرال و آلمانی زبان رسمی کشور است. در سال 2015 ، اتریش چهاردهمین کشور ثروتمند جهان بود. پایتخت ، وین نیز چندین بار به عنوان بهترین مکان برای زندگی در جهان شناخته شده است. از نظر تحصیلات ، اتریش یکی از کشورهایی است که دارای دانشگاه های عالی بین المللی است و همین مسئله باعث شده است که افراد زیادی هر ساله تصمیم بگیرند برای تحصیل در اتریش مهاجرت کنند.

از مزایای تحصیل در اتریش می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• عدم انسداد مبلغ پشتیبانی مالی در بانک برای دریافت ویزای دانشجویی اتریش
• اتریش با رتبه زیر 200 بهترین دانشگاه ها را در اروپا و جهان دارد
• شهریه کم (760 یورو در هر ترم) در دانشگاه های اتریش
ورود به دانشگاه های اتریش بدون مدرک زبان انگلیسی
هزینه معقول زندگی (800 تا 1000 یورو برای هر نفر) در اتریش


تحصیل در اتریش - تحصیل در اتریش با مدرک دیپلم 2021


بسیاری از مردم به دلیل سیستم ایده آل آموزش ، هزینه های پایین و سطح علمی اتریش را انتخاب می کنند. دانشگاه های اتریش از مقطع دیپلم دانشجو نمی پذیرند و باید وارد دانشگاه های ایران شوند و سپس با انتقال به دانشگاه های اتریش بروند. بنابراین تحصیل در اتریش با مدرک دیپلم امکان پذیر نیست و هرگز نمی توانید با مدرک دیپلم وارد یک م educationalسسه آموزشی اتریش شوید. با ارائه مدرک تحصیلی و پذیرش در دانشگاه های ایران می توانید به راحتی وارد کالج ها و دانشگاه های اتریش شوید. کالج های اتریش دو ساله هستند و زبان تدریس آنها آلمانی است. رشته ای که دانشجو در ایران پذیرفته می شود باید با رشته ای که می خواهد در اتریش تحصیل کند متناسب باشد.


تحصیل در اتریش - تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان 2020


یکی دیگر از مزایای تحصیل و اعزام دانشجو به اتریش این است که دوره های آموزش زبان آلمانی به دانشجویانی که بدون مدرک زبان وارد کشور می شوند ارائه می شود و اکثر دانشگاه های این کشور تحصیلات زبان آلمانی را در برنامه درسی خود دارند. . با مطالعه سه ترم زبان آلمانی ، متقاضی می تواند به سطح لازم برای یادگیری دروس برسد. هزینه هر یک چهارم دوره زبان آلمانی متفاوت است و اساساً به دانشجویان دو سال فرصت داده می شود تا در دوره های آلمانی وقت بگذارند. سطح زبان دانشجو با آزمون EPD اندازه گیری می شود که در ایران برگزار نمی شود و دانشجو باید پس از گذراندن دوره های زبان آلمانی در آزمون شرکت کند. لازم به ذکر است که فرد 3 برابر فرصت شرکت در آزمونهای EPD را دارد و در صورت عدم پذیرش پذیرش وی لغو می شود. اخذ گواهینامه اشتغال به عنوان دانشجو و همچنین داشتن مدرک برای جلوگیری از تحصیل فارغ التحصیل در مقاطع بالاتر برای درخواست پذیرش در دانشگاه های اتریش و معدل به عنوان معیار پذیرش از دانشگاه های اتریش وجود ندارد ، اما یک معدل بالای 15 شانس فرد را افزایش می دهد.