با تحصیل در رشته دامپزشکی، دانشجویان این رشته نحوه تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری ها در انواع حیوانات اهلی و وحشی را می­آموزند. دامپزشکان همچنین در هنگام درمان حیوانات، به صاحبان حیوان موردنظر آموزش می­دهند که چگونه از حیوانات خانگی خود مراقبت کنند و در عین حال در مورد موضوعاتی مانند بیوشیمی، آناتومی، ایمونولوژی، انگل شناسی و غیره نیز دانش کسب می­کنند.

فارغ التحصیلان رشته دامپزکشی می­توانند به عنوان جراح دامپزشک، پرستار، نگهبان باغ وحش، محقق یا مشاور حیات وحش کار کنند.ترکیه یک کشور فرهنگی غنی است که دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان جذب می­کند. کشور ترکیه به لطف برنامه های تحصیلی مقرون به صرفه، تعداد فزاینده ای از رشته های مختلف تحصیلی را در مقاطع لیسانس ها و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی آموزش می­دهند و بورسیه های تحصیلی متعددی را برای تامین هزینه های تحصیل، اقامت، مراقبت های بهداشتی و حتی هزینه های سفر پوشش می­دهد که تمامی این موارد این کشور را به مقصدی جذاب برای ادامه تحصیل دانشجویان تبدیل کرده است.

در حقیقت در حین زندگی و تحصیل در اینجا، خود را در چهارراهی از فرهنگ های زیبا اما متضاد اروپایی و آسیایی خواهید دید. این ترکیبی منحصر به فرد از سنت ها، جشنواره ها و غذاهایی است که ارزش کاوش عمیق را دارد. همچنین وقتی در کلاس نیستید، می توانید از بناهای باستانی دیدن کنید و از بیش از 8000 کیلومتر خط ساحلی لذت ببرید.

 

https://aralgam.com/%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/